Don't Let Your Dreams Be Dreams

1 november 2014 - Brugge, België

Deze foto werd gemaakt op 1 november 2014 in Brugge, België met een Jellybus Iphone 5.

1. Sigrid:
    27 december 2014
    Robrecht,
    Het was zalig om met je mee te reizen, land in land uit, vliegtuig op, vliegtuig af...
    Je liet me in ieder geval door je verhalen een stukje van de wereld zien. Dank je wel daarvoor!
    Je laatste zin (foto zin) zal ik zeker onthouden en er ook werk van maken!
    Geniet nu maar weer een beetje van ons belgenlandje en je vriendin, tot jullie volgend avontuur eraan komt!
    Merci moatje!

Sigrid
    X
  2. Bomma stine:
    27 december 2014
    uno met de chinezen,dat kan niemand anders dan robrecht zijn, uniek!!!!ik dank je nog eens voor dit zeer bijzonder jaar! !nu poverello erop zit, begin ik volgende maand aan je fotos, de fotoboek van de kindjes 2014 moest eerst af; bedankt dat ik door die reis zoveel heb bijgeleerd, soms heel snel, we doen het dit jaar 2015 nog eens allemaal over, bewaren voor jou nageslacht...
    aan iedereen en vooral jullie twee, een heel gelukkig nieuwjaar!!!
  3. Joke:
    28 december 2014
    ik las ook mee met veel plezier, ook al postte ik geen reacties
    prachtige reis, heel mooie foto's,